Kriebels - Reisverslag uit Perk, België van Isabelle Verreckt - WaarBenJij.nu Kriebels - Reisverslag uit Perk, België van Isabelle Verreckt - WaarBenJij.nu

Kriebels

Door: Isabelle

Blijf op de hoogte en volg Isabelle

15 Juli 2010 | België, Perk

Het kriebelt al een beetje in mijn buik. Al die grote en kleine dingen die kunnen mislopen, maar tegelijk ook opwinding en nieuwsgierigheid naar wat ik ontdekken mag. Mijn hoofd is vol met rampenscenario's, en toch zie ik er ergens tussen door lichtjes van de wereld die open zal gaan.
Zoals altijd prop ik nog super veel dingen in de laatste dag. Morgen is et dan zover. Om 7u25 vlieg ik de hemel in.
Ik zal veel missen van hier maar veel ontdekken daar. Een mooie compensatie..

  • 15 Juli 2010 - 08:10

    Kevin:

    Isabelle,

    Veel plezier! :)

    verdrijf de rampscenarios maar met de gedachte dat alles op 1 of andere manier toch weer in orde komt. hehe.

    Dag dag, goeje reis!


  • 15 Juli 2010 - 09:07

    Jolijn:

    Hey Issie!!!
    Ongelooflijk veel plezier en geniet er gewoon van. Dat is het belangrijkste! Dat thesis gedoe errond zal dan wel vanzelf komen.
    Een dikke zoen!
    jolijn

    PS: Vergeet geen rol wc-papier in bagage te steken. Das altijd handig en soms niet meteen voor handen :D

  • 15 Juli 2010 - 09:58

    Karlien:

    Hey Isabelle,
    ik wens je een heel toffe tijd. Jou kennende komt alles in orde! Ik kijk alweer uit naar je verslagen.
    Groetjes en hou ons op de hoogte! karlien

  • 15 Juli 2010 - 15:14

    Isabelle Verreckt:

    dankjewel voor de moed!

  • 16 Juli 2010 - 08:26

    Elise:

    Oh Isabelle zo spannend!
    Toch maar niet met de boot dan? Kriebels zijn leuk veel plezier!
    xxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Isabelle

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 365
Totaal aantal bezoekers 34026

Voorgaande reizen:

16 Juli 2010 - 29 September 2010

In the fields

05 Februari 2008 - 15 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: