Afscheidsfeestje - Reisverslag uit Perk, België van Isabelle Verreckt - WaarBenJij.nu Afscheidsfeestje - Reisverslag uit Perk, België van Isabelle Verreckt - WaarBenJij.nu

Afscheidsfeestje

Door: Isabelle

Blijf op de hoogte en volg Isabelle

02 Februari 2008 | België, Perk

Gegroet aan allen,

De dag van vertrek nadert nu echt zienderogen en ik moet het toegeven, ik wordt wel wat zenuwachtig. Fijn dat ik een broer heb die me er iedere dag opnieuw aan herinnert hoeveel dagen mij nog resten (in dit land). Ondanks het vele voorbereidingswerk en de stress die er bijhoren kijk ik er ook echt naar uit. Ik kan bijna niet wachten om mijn voeten op de Malawiaanse aardbodem te planten en de (waarschijnlijk iets te) warme zon te voelen.
En toch ga ik iedereen echt heel hard missen. Tot dit harde besef kwam ik gisteren nog maar eens tijdens het afscheidsfeestje. We hadden om 21u30 afgesproken in de Mamoet in Grimbergen. Enkele uren hebben we al lachend en pratend doorgebracht in de zetletjes achterin.Daarna zijn we doorgetrokken naar een fuifje in de buurt en ben ik al dansend, lachend en pratend toch stilaan tot het besef gekomen dat dit moment eindig is. Ik heb er echt van genoten om jullie nog een (bijna) allerlaatste keer te zien. Het was heel erg fijn. Ik dank jullie oprecht. Natuurlijk ook alle anderen die er niet bij konden zijn, maar die ik ook hard zal missen.
Ik ben er stilaan klaar voor; het einde der tijden nader niet; het is gewoon anders en nieuw: een avontuur.

  • 04 Februari 2008 - 18:18

    Jolien:

    Wauw... Ik word er weliswaar stil van. Ik zal aan dat laatste zinnetje denken als ik het wat moeilijk heb in Malawi. Spijtig dat we zo ver van elkaar zitten, maar we zullen wel contact houden via den e-mail of andere lokale communicatiemiddelen.. wie weet zoek ik je wel eens op in je backpackersoord!
    Meis, geniet ervan.
    xxx

  • 05 Februari 2008 - 13:17

    Sofie BBL:

    Meisje, het ga je goed ginder!
    Draag zorg voor jezelf en GENIET!

    Sofie, met de groeten van Bea en Set

  • 05 Februari 2008 - 19:47

    Jaloerse Steven:

    Geniet ervan!

  • 06 Februari 2008 - 09:18

    Bea BBL:

    Hopelijk heb je het daar ongeloofelijk naar je zin en kom je daarna eens langs bij bbl met een heel boeiend reisverhaal.

    Liefs Bea

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Perk

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 Juni 2008

Thuiskomst

20 Juni 2008

Toen

16 Juni 2008

Terug

02 Mei 2008

Een dag

02 Mei 2008

Franse les
Isabelle

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 34046

Voorgaande reizen:

16 Juli 2010 - 29 September 2010

In the fields

05 Februari 2008 - 15 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: