Malawi - Reisverslag uit Lilongwe, Malawi van Isabelle Verreckt - WaarBenJij.nu Malawi - Reisverslag uit Lilongwe, Malawi van Isabelle Verreckt - WaarBenJij.nu

Malawi

Door: Isabelle

Blijf op de hoogte en volg Isabelle

07 Februari 2008 | Malawi, Lilongwe

Moni,
Ik ben veilig en wel in Lilongwe, vrijdag reis ik door naar Nkhata Bay. Ik ga binnenkort heel uitgebreid heel het reisverhaal doen, want dat was heel spannnend,
als ik langer op internet ben op op mijn stageplaats aankom. Je kan me bereiken op volgend telefoonnummer
+265544749, je kan best een africatelkaart kopen als je me wil bellen (duurste nr kiezen voor meeste belminuten.
Malonje
Isabelle

  • 07 Februari 2008 - 12:52

    Céline:

    Heej Isabelle,
    Blij dat je goed bent aangekomen!! Op de luchthaven had ik toch ff schrik dat je er niet zou geraken zo helemaal alleen naar het verre afrika ;). Succes nog met uw verdere reis!
    Groetjes,
    Céline

  • 07 Februari 2008 - 22:09

    Joke:

    Hey Isabelle,

    Ik ben blij dat je goed bent aangekomen, ben heel de tijd wat ongerust geweest ik heb er zelf over gedroomd :)

    Ik vind het ongelooflijk dat je dit aandurft. Ik hoop dat je van alles kan genieten, laat daar maar eens zien wie je bent en wat je kan. Ben trots op je en kijk naar je op,
    wij zijn hier met de bierfeesten bezig en ik vind het heel moeilijk dapper te zijn maar als ik denk aan wat jij nu doet geeft me dat toch wat moed...

    nog heel veel succes met je avontuur, laat gauw wat weten
    Joke

    ...en wees voorzichtig ;)

  • 07 Februari 2008 - 22:13

    Knoe:

    Hee Isabelle,

    Goed dat ge zijt aangekomen. Vlug nog een vraagje voor de penningmeester: wel is dat geld voor de honginpotten al gestort..?

    Haha, pfff lauw grapje, maar oost west thuis best, ;).
    Hopelijk vindt ge daar ook vlug uw draai zodat ge er u de komende maanden thuis kunt voelen.

    Veel plezier en tot binnenkort!


  • 08 Februari 2008 - 11:39

    Jolien C.:

    Hey

    Ik ben het ni vergeten en ben blij da ge goe zijt aangekomen.
    Laat snel iets meer weten over je vlucht naar Afrika.

    Groetjes

    Jolien C.

  • 08 Februari 2008 - 12:18

    Nele Lemmens:

    Moni,

    Geniet van Malawi, want het is er echt fantastisch. Ik heb vandaag nog geschreven naar mijn familie in Malawi. Ik volg je verhalen zeker en wens je veel plezier toe.
    doei...

  • 09 Februari 2008 - 21:16

    Kristof:

    Hela,

    Blij te horen dat je goed bent aangekomen. Ik ben alvast benieuwd naar alle spannende avonturen! ;-)
    Veel plezier op je stage!

  • 10 Februari 2008 - 08:54

    Sara :

    Hoi Isabelle,
    Kben zo superbenieuwd hoe je het in Nkhata Bay zal stellen... het doet me zo terugdenken aan vorig jaar, al die spannende momentjes, al die mensen ontmoeten, iedereen die zo vriendelijk is. Ik hoop dat ze je ginder met open armen zullen ontvangen!!!
    geniet ervan, wat het wordt echt super, en als je vragen hebt, shoot me...
    doeixx

  • 12 Februari 2008 - 10:57

    Helena:

    Hej! Blij te horen dat ge er goed geraakt zijt! Ja ik loop er al een week aan te denken maar nu is het me toch gelukt achter de pc te kruipen en iets te sturen.. Laat snel nog wat nieuws weten! Veel veel succes daar!

  • 15 Februari 2008 - 08:13

    Dorien:

    Hoi Isabelle
    Hopelijk gaat het goed, want heb al tijdje niets meer van je gehoord en maak me beetje ongerust... Maar ik denk dat je het wel naar je zin zal hebben daar ;). Hopelijk tot snel!

    Groetjeus
    Doriembo xxx

  • 16 Februari 2008 - 16:11

    Sofie:

    Hey,

    super dat je goed bent aangekomen in het verre Afrika. Laat ons maar gauw iets weten hoe het ginder is, want ik ben razend benieuwd!!!!

    Vele groetjes en we denken hier ook aan je! Wees voorzichtig en amuseer je!

    Dikke zoen!

    Sofie

  • 19 Februari 2008 - 10:25

    MaRijN:

    JoW GiRL!

    Ja, kben ook benieuwd hoe je het ondertussen stelt! Nog veel succes in elk geval! Geniet ervann!

    KuSJeS
    xxx

  • 19 Februari 2008 - 13:46

    Nele:

    Aarde aan Isabelle, aarde aan Isabelle!!! Ik denk dat we allemaal vol ongeduld aan het wachten zijn op uw spannend reisverhaal! Laat maar komen, zou ik zo zeggen!

    DIKKE zoen, Nele :0

  • 21 Februari 2008 - 22:58

    Karlien:

    persies ni al te veel te vinden qua internet ginder :)! Hopelijk lukt het daar allemaal een beetje en ben je al wat aangepast. have fun!
    doeii

  • 26 Februari 2008 - 15:10

    Grote Jelle:

    joep,

    ik hoop da het je daar goed gaat...spannende verhalen kom ik hier zeker nog wel eens lezen enzo...geniet er veel te hard van want kweeni, da's zoiezo een bangelijk iets da ge ga meegemaakt hebben...'k hoop da u verhaal er snel sta...

    chizzle

    ll cool j

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malawi, Lilongwe

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 Juni 2008

Thuiskomst

20 Juni 2008

Toen

16 Juni 2008

Terug

02 Mei 2008

Een dag

02 Mei 2008

Franse les
Isabelle

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 34034

Voorgaande reizen:

16 Juli 2010 - 29 September 2010

In the fields

05 Februari 2008 - 15 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: