Malaria - Reisverslag uit Nkhata Bay, Malawi van Isabelle Verreckt - WaarBenJij.nu Malaria - Reisverslag uit Nkhata Bay, Malawi van Isabelle Verreckt - WaarBenJij.nu

Malaria

Door: Isabelle

Blijf op de hoogte en volg Isabelle

27 Februari 2008 | Malawi, Nkhata Bay

Gisteren ben ik naar het ziekenhuis gewandeld. Ik voelde me koortsig en zwak en had spierpijn. Het was ver wandelen en ik was helemaal uitgeput. Ik heb uren gewacht, er waren hopen mensen. De medicijnen en de verzorging zijn gratis. De sfeer was er echt deprimerend, honderden zieke mensen, soms zelf kleine kindjes, die hartverscheurend huilen. De armoede, overal kleine winkeltjes langs de kant, met mensen die iets kleins proberen te verkopen. Er schuilt overal wel een sfeer van moedeloosheid. Mensen slapen hier veel, het leven is hier rustig.
Ik heb Malaria en ben nu dus ziek en koortsig, maar ik heb medicijnen en ik denk dat ik wel snel weer beter zal zijn.

  • 27 Februari 2008 - 18:43

    Tim:

    hey isabelle

    je verhalen zijn echt facinerend,ik ga er helemaal in mee.

    word snel beter! en...
    BE CAREFUL

    grtjs
    Tim

  • 03 Maart 2008 - 21:16

    Sofie Bbl:

    Isabelle,

    je hebt malarone, gebruik ze alstublieft!
    Wees voorzichtig met spuiten en zo...
    Ik vertrouw je, maar ben gewoon bezorgd. Ik ken de situaties maar al te goed en zpu niet graag hebben dat er je iets overkomt!
    Ik ben zeer blij dat je het voor de rest goed stelt en lees met veel plezier je verslagen. Ik kan mij zo makkelijk een beeld vormen van de straten, de buurten, de mensen en de geuren zoals je ze beschrijft. Was ik maar daar...

    Geniet en draag zorg voor jezelf, groet Sofie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malawi, Nkhata Bay

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 Juni 2008

Thuiskomst

20 Juni 2008

Toen

16 Juni 2008

Terug

02 Mei 2008

Een dag

02 Mei 2008

Franse les
Isabelle

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 34032

Voorgaande reizen:

16 Juli 2010 - 29 September 2010

In the fields

05 Februari 2008 - 15 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: